anigifleb.gif (294×102)

Profiterol Prenses Tatlısı Tarifi

|

Profiterol Prenses Tatlisi Tarifi 81449002
Profiterol Prenses Tatlısı Tarifi


Malzemeler


yarım paket margarin(ben sana yağ kullandım)

1 su bardağı su

1 su bardağı un

4 yumurta

1 paket çikolata sosu

1 avuç dövülmüş fındık içi
Kreması İçin

1 kg süt

3 çay bardağı un

5 çay bardağı şeker

Yarım paket margarin


Yapılışı


1 su bardağı su ve yarım paket margarini tencereye koyup kaynamaya başlayınca 1 su bardağı unu kaynayan karışıma ekleyin.

Hamur kendini çekip helva kıvamına gelinceye kadar ocakta 3-4 dakika pişirin.

Ocağın altını söndürdükten sonra iyiceılınınca yumurtaları tek tek mixerle karışıma yedirin.

Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine birer tatlı kaşığıhamurdan koyun.

Sıcak fırına verin.

Pişme esnasında kesinlikle fırının kapağını açmayın.

Çünkü hamurlar yapışıyor.(ben hamur işlerinde sürekli olarak elektrikli davul fırın kullanıyorum. çokta iyi sonuç alıyorum)

Profiterol hamurlarına patoşa hamuru deniyor.

Pişen patoşalarınızı bir kenara alın.

Kremasını yapmaya başlayın.

Bunun için 1 kg süt, 3 çay bardağı un ve 5 çay bardağı şekeri ocakta muhallebi kıvamına gelinceye kadar pişirin.

Ocaktan alınca içine yarım paket margarinimikserle 5 dk kadar çırpıp yedirin. Patoşalarınızın yan taraflarını bıçak yardımıylaufak bir miktar kesin.

1 kaşık krema alın kesiklerden içeriye yerleştirin.

Daha sonra patoşalarınızın kenarlarını dövülmüş fındığa batırın.

Bu işlem bitine 1 paket hazır çikolata sosunu ( ben Dr.Oetker i kullandım)

Üzerindeki tarife göre uygulayıp profiterollerin üzerine dökün.

Dilerseniz hindistancevizi ve çam fıstığı ile servis edebilirsiniz.



Profiterol Prenses Tatlısı Tarifi

0 yorum:

Yasal Uyarı=> Sitemizde yer verilen tüm videolar Video.yahoo.com Ve dailymotion.com sitesinden alınmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz ve site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sitemizden kaldırılmasını istediğiniz videonun link ve ismini iletişim bölümünü tıklayarak kaldırılmasını istediğiniz video veya videoları bize iletebilirsiniz. müzik dinle dizi izle müzik dinle maç izle