anigifleb.gif (294×102)

Patates, Havuç ve Brokoli Salatası Tarifi

|

Patates, Havuc ve Brokoli Salatasi Tarifi 41403269
Patates, Havuç ve Brokoli Salatası Tarifi


Malzemeler


-Patates

-Brokoli

-Havuç

-tuz

-zeytinyag

-sarımsak

-limon suyu


Yapılışı


Haslanan sebzelerden,

Havuc-patates-brokolileri suyun içinden alıp iyice süzüp 3 ayrı kapta ezdim

tuz-limonsuyu-sarımsak-zeytinyag ilavesi ile yogurdum-

Cukur bir kabın içine strec serdim önce patatesleri kabın seklince yaydım hem alt kısmına hem yanlara-

üzerine havucun yarısını koydum üzerine brokoli tekrar üzerine hevucları koydum ve buzdolabında katılaşması için misafir ettim-

Servis yaparken kabı ters cevirdim streci alıp süsledim-



Patates, Havuç ve Brokoli Salatası Tarifi

0 yorum:

Yasal Uyarı=> Sitemizde yer verilen tüm videolar Video.yahoo.com Ve dailymotion.com sitesinden alınmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz ve site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sitemizden kaldırılmasını istediğiniz videonun link ve ismini iletişim bölümünü tıklayarak kaldırılmasını istediğiniz video veya videoları bize iletebilirsiniz. müzik dinle dizi izle müzik dinle maç izle