anigifleb.gif (294×102)

Ramiz Dayı Yeğen Sözleri

|

Ramiz Dayı Yeğen Sözleri
Kardeş sana bir hikaye borcum var değil mi?
Gider ayak ödeşelim istersen
Anlatayayım mı hikayeyi?
Birgün içerdeyken avluda bir çocuk gördüm
Çocuk perperişan dünya başına yıkılmış gibi üzgün
Yanına gittim: “Niye böyle üzgünsün çocuk?” dedim
Baktı… “Dayı..” dedi “Beni öldürdüler…”
Teselli edeyim dedim. “Çocuk” dedim “Burda herkes ya ölmüştür ya öldürmüştür zaten”
Kaldırdı kafasını bana baktı… “Mesele o değil mesele ölmek değil dayı” dedi
Mesele neymiş biliyor musun?
Mesele en mutlu olduğun o gün, en güzel hayaller kurduğun o gün ölmekmiş mesele…
Neymiş mesele?..
Mesele ölmek değil; mesele dost bildiğin, en güvendiğin adamın eliyle ölmekmiş mesele…
İşte öyle dedi o çocuk bana…
Şimdi anladın mı kimmiş o avludaki çocuk?… Kardeş…
Ömeri sormuştun bana şimdi anladın mı Ömer’i…”

0 yorum:

Yasal Uyarı=> Sitemizde yer verilen tüm videolar Video.yahoo.com Ve dailymotion.com sitesinden alınmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz ve site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sitemizden kaldırılmasını istediğiniz videonun link ve ismini iletişim bölümünü tıklayarak kaldırılmasını istediğiniz video veya videoları bize iletebilirsiniz. müzik dinle dizi izle müzik dinle maç izle