anigifleb.gif (294×102)

SalSa Dergisi Haftalık sayısı

|

SalSa Dergisi Haftalık sayısı

Afili yalnız"Emre Aydın ile sıcak bir sohbet yaptık.Ciddi olan ama öyle gözükmeyi pek sevmediğini söyleyen Emre Aydın müjdeyi verdi:Yeni albüm 2008'de.Ve bir klibinde de HAYRANLARIYLA BİRLİKTE KAMERA KARŞISINA GEÇECEK.


*9 Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi'nden mezun oldunuz.Aldığınız iktisat eğitimi beste yaparken işe yarıyor mu?
Kesinlikle hiç bir işe yaramıyor.

*Bağlamadan metalciliğe,metalden rock'a...Buradan nereye?
Evet.Babam bana bağlama almıştı,pek sarmadı.Sonra metale heveslendim.Şimdi de rock.Bundan sonrasını ben de merak ediyorum.

*Yeni albümünüz ne zaman?
Önümüzdeki yıl ekimde.Bir aksilik olmazsa tabii.

*Üç klibinizde de Şebnem Dönmez vardı.Niye ille Şebnem Dönmez?Çok mu güzel,çok mu yetenekli?Yoksa size şans mı getirdi?
Çok yetenekli,çok güzel ve evet,şans getirdi.

*Söz ve müzikleri nasıl bir ruh haliyel yazıyorsunuz?
Kendimi kötü hissettiğim zaman daha kolay yazıyorum.Aslında yazmam için herhangi bir şeyin beni etkilemiş olması yeterli.

*Ne kadar acı,o kadar iyi şarkı yani.Öyle mi?
Ne kadar iyi şarkı,o kadar iyi şarkı.

*Şarkılarınız dillere düşüyor ama siz geride duruyorsunuz.Neden?
Geride durduğumu söylemek doğru olmaz diye düşünüyorum.Bütün vaktimi röportajlar ve konserler alıyor.Üzerime düşen herşeyi eksiksiz yapmaya çalışıyorum eksiksiz.Sadece magazinden hoşlanmıyorum.Çünkü magazin bambaşka bir olgu.

*Çok sayıda konser veriyorsunuz.Unutamadığınız komik ve ilginç bir anınız vardır mutlaka.
Bir sürü var.Ama en dikkat çekeni,6.Cadde ile çalarken sahneden düşmüş olmam.

*Hep suçlu ve hüzünlü bir haliniz var.Gülmeyi sevmez misiniz?
Çok severim.Hatta gerekmedikçe ciddi olmak istemiyorum.

*Siz kimlere gülersiniz?
Oyunculardan Engin GÜNAYDIN'ı çok başarılı buluyorum.

*Şarkı sözlerinizden anlaşılıyor;Aşktan yana yaralısınız.Peki siz kimseyi ağlatmadınız mı?
Elbette ağlattım.
*Size bu şarkıları yazdıran kadın,şimdi gelip çalsa kapınızı,açar mısınız?
Hayır.

*Ünlü bir yazar"Kadınların üzüntüsü yaz fırtınası gibidir,şiddetli ama kısa olur"demiş.Aynı fikirde misiniz?
Bunu şöyle uyarlayabiliriz"Kadının üzüntüsü dev aynasında görülen bir sanrı gibidir.Aslında ne büyüktür ne de gerçek".Ama bu bir abartı elbette.Ben kadın düşmanı falan değilim.

*En çok kullandığınız ve sinirlendiren kelime ne?
"Bir şekilde" diyorum sık sık."Mevcut" kelimesini de çok kullanıyorum.İngilizce kelime kullanımından çok rahatsız oluyorum.

*Tek bir çılgınlık hakkınız olsa ne yaparsınız?
Her şeyi bırakıp uzak bir köye yerleşirim.

*Eurovision Şarkı Yarışması'nda Türkiye'yi temsil etmek için teklif aldınız mı?Kabul eder misiniz?
Bununla ilgili bir dedikodu var ama resmi bir teklif gelmedi.Eğer alırsam üzerine çok kafa yoracağım bir konu olacağı kesin.

*Hayranlarınızı klipte oynatmayı düşünüyor musunuz?
Onlarla ilgili bir klip fikri var.Fikir henüz olgunlaşmadı ama çok hoş olur diye düşünüyorum.

0 yorum:

Yasal Uyarı=> Sitemizde yer verilen tüm videolar Video.yahoo.com Ve dailymotion.com sitesinden alınmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz ve site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sitemizden kaldırılmasını istediğiniz videonun link ve ismini iletişim bölümünü tıklayarak kaldırılmasını istediğiniz video veya videoları bize iletebilirsiniz. müzik dinle dizi izle müzik dinle maç izle