anigifleb.gif (294×102)

İzel haydar haydar şarkı sözleri 2010

Ben melamet hırkasını kendim giydim eylime
Arı namus şişesini taşa çaldım kime ne
Ah Haydar Haydar taşa çaldım kime ne
Sofular haram demişler bu aşkın şarabına
Ben doldurur ben içerim günah benim kime ne
Ah Haydar Haydar günah benim kime ne
Kah çıkarım gökyüzüne seyrederim âlemi
Kah inerim yeryüzüne seyreder alem beni
Ah Haydar Haydar seyreder alem beni 



İzel haydar haydar şarkı sözleri 2010, İzel haydar haydar şarkı sözleri, İzel haydar haydar şarkı sözü, İzel haydar haydar şarkı dinle, İzel haydar haydar dinle

0 yorum:

Yasal Uyarı=> Sitemizde yer verilen tüm videolar Video.yahoo.com Ve dailymotion.com sitesinden alınmaktadır. Videolara yapılan yorumlardan ve video içeriğinden sitemiz ve site yöneticilerimiz sorumlu tutulamaz. Sitemizden kaldırılmasını istediğiniz videonun link ve ismini iletişim bölümünü tıklayarak kaldırılmasını istediğiniz video veya videoları bize iletebilirsiniz. müzik dinle dizi izle müzik dinle maç izle